Powered By Blogger

vineri, 16 decembrie 2011

Perle culese din armata română....

De la Annitu

  
1.Fruntaşul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv ca a fost găsit cu o persoana de sex feminin la gardul unităţii în loc sa fie în pat…
2.Sergentul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv că imitând vocea locotenentului Ionescu a urlat ca un bou…
3.Instrucţia domnului medic militar Ionescu, cu tema “Cum rămân sănătos se amână pe motiv de boala…
4.Băgaţi la tărtăcuţă, regulamentul nu poate fi încălcat absolut niciodată, cu excepţia situaţiilor prevazute de regulament!
5.Sa nu mai prind picior de soldat nebărbierit prin unitate!
6.Măi rahat, nu mai mişca în formaţie ca te mănânc!
7.O mâna criminala a dat cu piciorul şi a spart chiuveta!
8.Am auzit un zâmbet în formaţie!

9.Bateţi trei paşi şi începeţi sa cântaţi cu stângul!
10.Să nu mai prind televizorul mergând noaptea prin cameră!
11.Dacă sunteţi prosti şi nu ţineţi minte cumpăraţi-vă un carneţel şi un pix şi ţineţi-le la buzunarul de la piept, şi vă puteţi nota. Uite aşa ca mine…
12.Varianta: Dacă sunteţi prea proşti să vă aduceţi aminte scrieţi-vă pe ceva. Şi eu îmi scriu totul.
13.Aveţi grijă la pragul ala de sus. Dacă va daţi cu capul de el rămâneţi proşti pe toată viata. Şi eu m-am dat de trei ori, de aia ştiu…

Niciun comentariu: