Powered By Blogger

marți, 10 ianuarie 2012

Dansul "Ai si eu te pego"

Dansul "Ai si eu te pego" cucereşte întreaga lume ...
   
    Michel Telo cu a sa melodie "Ai si eu te pego" a reuşit să lanseze un nou dans care a cucerit, încet dar sigur, întreaga lume. 

     Videoclipul piesei cântată de brazilianul de 31 de ani este plin de frumuseţi latino care dansează la sincron dansul "Ai si eu te pego".
Dansul are mari şanse să devină mai cunoscut decât deja celebrele "Macarena" sau "Asereje" şi datorita mişcărilor mai senzuale.
   Şi câţiva sportivi au fost surprinşi dansând "Ai si eu te pego": fotbaliştii:Neymar,Cristiano Ronaldo sau Marcelo. 

                                              


                                       Neymar "Ai si eu te pego"

 

Cristiano Ronaldo şi Marcelo "Ai si eu te pego"

                      

Un comentariu:

Ilonely spunea...

Ai,ai,ai...!!!
mal herido?