Powered By Blogger

joi, 9 mai 2013

ŞOSETE DISPĂRUTE

  
    Ştiu sigur că nu mi se întâmplă numai mie. Am mai auzit pe la colţuri vorbindu-se şuşotit despre misterul şosetelor dispărute.
    Cumperi şosete că doar ai nevoie de aşa ceva, le porţi, iar la spălat, unele încep să dispară. Unde, nimeni nu ştie. Pur şi simplu bagi 3 perechi în maşina de spălat şi scoţi 2 perechi şi o şosetă. Şi nu s-a întâmplat odată. Am şi o teorie exagerată în acest sens. Există probabil o gaură neagră a şosetelor care din când în când mai răpeşte în neantul său câte o şosetă.  Un fel de karma al şosetelor.
   Şi uite aşa te trezeşti cu 7 şosete fără pereche, ce stau stinghere în sertarul lor, aşteptandu-şi soarta. Ce poţăi face ? Că nu e ca şi cum te poţi duce cu şoseta rămasă la magazin şi să ceri “o şosetă care să se potrivească cu asta”.
   După ani de zile de observat, analizat şi documentat acest fenomen al naturii (că altfel nu îmi trece prin cap să-l numesc) am decis să acţionez. Trebuie să existe o rezolvare la această problemă. Cineva, mai deştept decat mine sigur a gasit o soluţie.
   Aşa că am intrat pe şosetaria.ro si mi-am luat “the personal sock manager”. Nişte clipsuri de şosete care acţionează precum un act de căsătorie. Şosetele proaspăt purtate, înmiresmate şi numai bune de spălat se prind cu un clips după care se aruncă în maşina de spălat find destinate de a rămâne împreună pe toată perioada călătoriei lor prin cuva maşinii. Să te vad acum gaură neagră a şosetelor!
  P.S.  Mai am o căţeluşe care le fură dar apar ele...şi foarte important... nu, nu este post plătit! Pur şi simplu mi-a plăcut produsul...

Un comentariu:

Cetin Ametcea spunea...

solutia mea e mai simpla. imi iau nuai sosete negre, identice.